Arkadaşlar bebegim 2bucuk aylık bn mama verdim iki ez SMA mam a verdikten sonra bebeğim kabiz oldu 4gundur asla kaka yapmiyo çok agliyo fitil verdim olmuyo bacaklarını karnına cekerek bi saat uğraşıyorum olmuyo zeytin yağı verdim olmadı son çare lavman yarın yaptırım bildiğiniz bi yontem varsa bi yardımcı olun inan kafayı yicem ilk kez bukadar çok agliyo