Asyu Herkese iyi akşamlar benim 17aylık bebeğimin yüzünde kuruluk oluştu yani tahriş olmuş hafifde kızarıklık war sizce bu neden olabilir ve geçmesi içinde ne yapabilirim çok merak ediyorum
Angelif35 Asyu yünlü giyimden uzak tutun belki ondan olmuştur, nemlendirin doğal olanlarından alıp, geçmiş olsun.
Mariposa Asyu bizde de aynısı oldu, doktorumuz bioderma atoderm krem önerdi iki gündür kullanıyoruz o pütürluk ve kızarıklık azaldı
kahverengim Asyu Asyu yüzüyle çok oynuyorsa sürtünmeden dolayı olabilir bepanthol nemlendirici kullanabilirsin.
elmalikurabiye Asyu atopik dermatittir belki? Yine de nemlendirme icin mustela ya da bioderma kullanabilirsiniz
Angelif35 Fatma29 babydream çok iyi temiz içerikli, mühendisinoğlunun inceleyip tavsiye ettiklernden👍🏻
Kip Fatma29 poposunu nasıl nemlendiriyorsan onunla olabilir ben dalin vazalin kullanıyorum popoyoda yüzde kızım 2 yasinda
Ync Asyu bebek yaği sürmeyin egzaması vs olabilir daha kötü yapar Bioderma yada mustelann nemlndricisi olablr günlük nemlendirin eğer gecmz artarsa süt alerjisi olabilir onuda göz önünde bulundurun
Zeyzeyka Asyu atopik cilt yapısı olabilir canım mustela stelatopia, kızımın yüzü döktü kırmızı kırmızı kurulukta vardı doktorumuz verdi iki üç güne geçti nemlendirici krem