Selam anneler,
Şimdi size bir iki soru sormak istiyorum. Lütfen dalga geçmeyin. Benimde bir fikrim yok. Öncelikle daha benim ilk bebeğim 4ay 10 günlük olduk. Başından beri anne sütü veriyorum. Fakat çalışmak zorundayım. Bir ara homeoffice çalışıyordum,şimdi şirkete gidiyorum 07.30da iş başı yapıyorum. Her gün en az 4 poşet süt tüketiyo. Annem sağolsun bakyo ama annem dedi bu sütler yetmezse ne yapacağız diye ? Ne yapmam gerekiyor cidden. Biri mama diyor biri formül süt diyor. Ben anlamıyorum bunlar nasıl oluyor. Ne olursunuz bu durumda olan varsa bana bir akıl versin😔
2.olaraktan doğum yaptıktan3 gün somra kanamam geldi 45 gün sürdü. Sezeryan olmuştum. Sonra regl olmadım. Şimdi dizlerimde bir ağrı kasıklarıma vuran bir sancı. Regl ağrısını da unuttum cidden😔😒 Sizce olacak gibi miyim? Siz hangi sürelerde oldunuz?