Yegino Beyaz renk, bosh marka kullanıyorum. Memnunum, buzluk kısmı altta kızım pek açmaz arada 1-2 açıyor soğuk olduğu için içindekileri hiç ellemiyor bile. 🤣 Dolap ötüncede kapatıyor hemen. ,😁 Bana göre buzluk altta modeller daha kullanışlı, tercih senin tabii.