bitanem123 Caanım kızlar 2 bucuk 3 haftaya kadar karnını doyurup gazını alırr almaz yatan bebeğim şimdilerde kaosa döndü. Yatırıyorum 1 saat sonra kalkıyor alıyorum pışpışlayıp geri yatırıyorum en fazla 15 dakıkaya uyuyor ya da beni kandırıp memede uyuyor. Ağzından cıkıncada uyanıyor. Gece uykusu yok gunduz desen uyutmuyor. Saçlarımı yolmama gerek yok zaten dökülüyor ben ayaktayken başkası yoluyor sanki. 4 ay bölemi geçicekmi bu söleyin lütfen gaz desen gaz değil o konuları geçtik. Gaz damlamız süper işliyor ama ortalığı ayağa kaldırıyor uyandıgında ne ayakta sallama ne beşikte sallama fayda etmıyor. Yatır kaldır uyanırsa sakinleştir metoduda 1 gun oda tek uykusunda işe yaradı napcam bilmiyorum. Bu devran bölemi devam edicek
Yenidennn bitanem123 biz 6 aylığız devam ediyor, sizinki de muhtemelen 4.ay atağı, biz atağı da geçtik ama anlamadım. En son dün uyu yavrum diye ağlıyordum. Sallıyorum yok, memeye alıyorum yok gece 1den sabah 6ya kadar uğrastim.
Livaninannesi bitanem123 Allah yardımcınız olsun benimki de 4.5aylık ama arada tutuyor huysuzluğu onun dışında şimdilik bişeyi yok. Çok fazla ilgi istiyor sadece gezmek oyun oynamak istiyor onu da fazlasıyla yapıyorum mutlu
Busu bitanem123 acaba tam doymuyor olabilir mi ? Benim bebeğim de. 3 aylık geceleri her saat bası uyanıyordu emiyordu uyanıyordu ğine mama takviye ettim 3 saate bile çıktı uykusu
Rabiad1 bitanem123 aynı şey bende de var 4.5 aylık iki haftadır böyle uyanıp emizrdikten sonra yüzüstü yatıemaya başladım saha çabuk dalıyor nispeten biraz daha fazla uyuyor sanırım bu 4.ay atağı
bitanem123 Yenidennn yıne ıyı benımkı geve uyumuyor gunduz uyumuyor ne yapmaya çalışıyor anlamadım o uyurken bende yemek yiyorum kendıme vakit ayırıyorum sonra gene başa dönüyoruz
Sermin03 Benim bebeğim de 4 aylık saatlerce sallıyorum tam uyudu deyip sallamayı kesiyorum 10/15 dk sonra uyanıyor sürekli mız mız hiç durmuyor kucak istiyor karnı tok gaz sıkıntımız yok kakasını falan yapıyor ama uyumak istemiyor sanırım
bitanem123 Sermin03 bende dedıklerının aynısı yapıyorum ama yok uyumak ıstemıyor benımkıde galıba ben dayanamıyorum o nasıl dayanıyor anlamadım gitti 🤷♀️
bitanem123 Livaninannesi bende yapıyorum bu aralar kalkmaya çalışıyo yastıkta uzanırken kendını kaldıramayınca sınırlenıyo kaldırıyo yuvarlanıyo şekilden şekle giriyorum gün boyu eğlensin etsin diye ama hep oyun hep meme oyuncak oldum ona 😂
bitanem123 Busu 120 cc mama verıyorum gene uyumuyor mama da kullanıyorum doymuyor dıye yok doyuyor hatta kusuyor bıle fazlasını
Cigdem20 Bizde 4 aylıkken saatbaşı uyanmaya başladık geçer diye düşündüm 6,buçuk aylık olduk hala aynı hiç şaşırmıyor her saat kalkıyor şimdi yine emziriyorum mesela 😊
inci1902 Benim oğlum 9 aylık gece saat başı bazen 10 dak bir yarımmsaatte bir uyanıyor ve tekrar yatırmak bir saatimizi alıyor çöplük çığlığa artık resmen depresyona girdim
gozdeylul inci1902 benim de kızım 9.5 aylık bundan 2 hafta önce mışıl mışıl uyurdu diş çıkardı üstüne hastalandı şimdi her saat başı uyanıyoruz beslenmeyi reddediyo napcağımı şaşırdım
Yaprak2019 Bece 4 ay atagi bizim de kiz 4 ay 3 gunluk 2 haftadir boyle ben bu ayi gozden cikardim 🙃😭 ama baya zorluyor beni gunduz 1 saat uyku ile dururmu kucucuk bebek duruyo valla uyuma saati geldiginde resmen depresyona giriyorum yasiyacaklarimi dusununce 😒 cidden psj bozukdu benim de
Nurbeyzaytr Yaprak2019 hiç düzelmiyor bıktım hala uyumadık 4 aydan beri böyle 6 aylık olduk cıldıracaö neler yaptık kaç doktora götürdük uyumuyo
bitanem123 Yaprak2019 bizde 4 ay 4 günlüğüz 1 aydır nerdeyse böle sacımı başımı yolacam eşimde işe gidiyor bakmıyor cocuga uyuyor destek cıkmıyor cıksa nolur gerçi ben cocugumun sesıne uyuyamıyorum gerçekten benimde öle psikolojim gitti uyudugumda bile cocuk kalktı dıye uyanıyorum bakıyorum ki uyumuş 🤦♀️🤦♀️
Nurbeyzaytr bitanem123 gittik kaç doktora gittim uyusun derdi ney diye oyun oynamak istiyor büyüdükçe akıllanır diyodum da iyice azdı bas edemez oldum napacamı şaşırdım zombi gibiyim
Yaprak2019 bitanem123 ayy ayni ben 🤣 cidden ben de kaliyorum bos yere. Uygulamada daha 17 gun var diyor🙃 delirmezsek iyi resmen agliyorum uyku saati gelip uyutmam gerekince 2 gun okce 8.30 da 2 saat uyutmaya ugrastim emme kucak flan derken uyumayip agladigi icin babasi gelince allah askina al sunu diye ona verdim ve aksam yemegi bile yemeden benresmen bayildim . Sonra vicdan azabi tabi valla inslah duzelirler yoksa uyku egtimi verdirmicem diyen ben bile baslicam galiba 🥴
bitanem123 Nurbeyzaytr sırf saçlarım karışmasın diye örüyorum kesmek zorunda kalıcam galıba aynı sorun bendede var oyun ıstıyo kalkmak oturmak istiyo yapmayıncada bagırıyo hayır anlamıyorum bı anda nerden öğrendin istediklerini yaptırmaya çalışıyo şimdiden 🙄