canim anneler merhaba hayirli geceler☘
1 yas 2 aylik oglum var. dogumdan sonra 1 seneye kadar normal diye duydum ama hala adet olmadim 2aydir. emziriyorum memeden kesene kadar sut koruyo olmaz diyen var. (mevzu yeni gebelik korunma vs degil) ama merak ediyorum 1 seneyi aşkın hala olmayan varmi? ne zaman oldunuz? emzirmeyi birakana olmasam nasil olcak kafamda deli sorular🥺🤔