Ben hiç kullanmadım arkadaşlarımafa sordum hepsi cırtlı kullanıyor.Fıyat olarakda kilot bezler baya ucuz.Birde şunu sorucam sleepy kullanıyordum 4 numara ama bez kokuyor.Daha önce 3 numarada yaşamamıştım sorun.Sleepy prima premium care ve molfix pure&sof kullanıyorum ikisinden çok memnunum.Her alışımda hepsinden birer paket bütük boy alırdım.Ama sleepy bıraktım bir kaç aydır sizdede öyle bir sorun oldumu