zaf35 biraz canınız tatlı mı acaba?🥰 ben hiç sorun yaşamadım. Sadece narkozu atamadığım için mide bulantım baş dönmem vardı. Bir de ameliyathanede omuzlarım tutulmuştu yatamıyordum. Ameliyat olduğum gece oturarak uyumuştum hatta.
gaz yapmayan şeyler yiyebilirsiniz. Tavuk suyuna çorba mesela. Petibör bisküvi, meyve suyu gibi şeylerde yiyebilirsiniz. İlk gün ağır beslenmeyin. Yağlı baharatlı şeyler yemeyin. En geç 1 haftaya tamamen toparlanırsınız. Normalde 40 dk süren bir ameliyat benimki 1,5 saat sürmüştü. Ona rağmen çok iyiydim. Bir de bol bol yürüyün çok iyi geliyor