Merhaba güzel anneler. Kızım dün 1 yaşına girdi ve ben artık gece beslenmesini birakmak istiyorum hata geç bile kaldığımı düşünüyorum. Gece bir kere mama içmeye kalkıyor. Önerileriniz nedir. Bıraz araştirdım okudum mama yerine su verin diye yazıyordu Siz nasil yaptınız?