Iyi akşamlar herkese. Biz 4+1 günlük olduk. Dun aşımızı yaptırdık ve akşamüstü huysuzlugumuz başladı. Uykumuz alt üst oldu ayni sorunlari yasayan var mi? Kucakta durmuyor yatiyorum durmuyor ayakda sallıyorum bazen duruyor bazen durmuyor ve surekli agliyor.