Güzel anneler nolur yalnız değilsin diyin, kızım 16 aylık. Bu ara ne uyku düzeni kaldı ne yeme düzeni. Herseyi alt üst oldu. Gece uyanmadan uyurdu sabaha kadar ya da uyansa emziğini verirdim geri uykuya dalardı. Ne olduysa bi haftadır uyanıyo daha uyumuyo çığlık çığlığa ağlıyo. Gecenin ortasında sallıyorum ayağımda uyuyo beşiğe koyduğum an yine ağlıyo eşime yazık uykusuz haliyle ise gidiyo her gün sabaha kadar ayaktayız. Yemek desen iştahsızdı hep zorla yediriyorum iki kaşık yese yedi diyorum. Perisan haldeyim her yerim ağrıyo sırtım belim karnım bacaklarım kopuyo agrıdan. Tükendim artık 10dan beri sallıyorum hala ayağımda gerçekten bazen çok sinirleniyorum ama sabrediyorum ne oldu bu çocuğa düzelir mi 2 yaş sendromuna mı girdi anlamadım. Yardım edenim de yok evde tek başıma herşeye yetmeye çalışıyorum. Geçicidir inşallah bu durum, sizin bebekleriniz ne durumda 😔