Momyyyy benimki 18 aylık ama 3 aylıktan beri bu şekilde uyku düzeni önceden beslenmeye daha çok kalkıyordu ama şuan düzenimiz şu şekilde hergün 6.30 da vücudunu yıkıyorum 2 günde bir saçlarınıda yıkıyorum 7de yemek yiyor sonra 8.15e kadar oyun oynuyoruz daha sonra beşiği sallanan beşik almistik sallayarak uyutuyorum bazen uyuması 8.40-45i de buluyor sonra 1 de bir biberon mama veriyorum daha sonra 6.30da kalkip 7yi buluyo kahvalti yapmamiz sonra 12.30 da uyuyup devamli olarak basinda durup salliyorum besikte o sekilde 3 saat uyuyor 2 uykuyu birakti aslinda gunde 2 kere uyuyordu bu ay birakti maalesef