Oğlumu doğumundan 4 ayına kadar beşiğinde odamızda yatırdık sonra hasta olunca yatağımıza aldık ve o dönem karsıma hep iki yaşa kadar anne yaninda yatmalı tarzında yazılar çıktı. Şimdi forma bakıyorum hep erkenden ayırmışlar. Oğlum 19 aylik oldu ve bizimle beraber yatıyor. Şimdi ne yapmalıyım ? herşeye geçmi kaldım ? yatagini ne zaman , odasını ne zaman ayırmalıyım ? Özgüvenine, psikolojisine, bilinçaltına zarar vermek istemiyorum.