Merve6475 Spectra markasi, Atasehir’de bir yerden kiraladik, aylik 150 lira oduyorum. Benim sutum bebegim dogdugundan beri az maalesef ne yaptiysam artmadi nitekim sutum az diye emmeyi de birakti 2,5 aylikken. Sutu kesin artiriyor dedikleri icin aklimda kalmasin diye denemek istedim ama degisen bi sey olmadi. Avent elektrikli pompa bence daha iyi is goruyor. Tek avantaji sarjli olmasi, priz dibinde oturmadan sagabilirsin. Dezavantaji da artik goguslerimi hissetmiyorum o kadar vakumlu 🤦♀️