Gamzerva01 Canım 300 tl doğum parası hastaneden doğum yaptığına dair bir evrak veriyorlar benim de eşim başvuru yaptı onu bilmiyorum tam olarak ama süt parası için 170i arıyorsun ordan kayıt oluşturuyosunuz ama eşinizin adına yatıyo hesap numarası varsa oraya yatıyo yoksa ptttye 1 ay içinde yattı bizimki