Hilallll2020 Kızlar daha 5 günlüğüz.. doktor kalıcı değil dedi ama sizce bu kalıcı doğum lekesi olablir mi?? https://hizliresim.com/LSoTMR bebeğinde böyle olup sonradan giden oldumu? Yoksa kaldı mı
Deletedmom60 Hilallll2020 masallah bebeklerde oluyor genellikle alın ortası ense ve göz kapağında. oğlumun alnında var 4 aylık görünümü azaldı ağlayınca belli oluyor sadece biraz
Serpil32 Hilallll2020 benim oğlumunda doğduğunda bir göz kapağının üzerinde vardı şimdi 1 buçuk yaşına yaklaşıyor tamamen geçti diyemem ama çok az yakından bakılınca hafif belli olcak şekilde duruyor, sizinde tamamen geçer kaybolur inşallah
Kbrnr Alnındaki geçer die düşünüyorum benim kızımın geçti yeni doğduğunda vardı şuan 2 ay 20 günlük geçer inşallah
Zeynebim61 Yuzdekiler büyüdükçe hafifliyor ama ensedeki daha da arrti bizim ve Benim de ayni sekilde ensem de doğum lekem var orasi gecmiyor sanirim
Cnngn Hilallll2020 Aaaa çilek degilmi ya o bnm oğlumun da ensesinde var baya kirmiziydi büyüdükçe açıldı rengi geçici yani kalıcı değil canım
Aralik2019 Hilallll2020 merk etme gercekten kalici olmuyor buyudukce derisi genisledikce kayboluyor kzimdada vardi aynisi doktor bana biseye asermişsin yememişsn demisti sok olmustum :)) suan 11 bucuk aylik hic iz kalmadi
EslemDilan Hilallll2020 kuzum bizde 2 aylığız doğduğu günden beri aynı şekilde alnında lekesi var ama okadar kırmızı değil, benimde bebekligimde aynı yerde varmış sonradan geçmiş doktor doğum lekesi dedi
Hilallll2020 EslemDilan ben sordum kontrole götüren bebek hemşirelerine kalıcı mı diye sorqr msnz dedim onlarda kalıcı değil dediler bakalım ne zman geçecek.. burda sanırım flaş açıktı ondan çok belirgin çıkmış yüzüne bakınca bu kadr belli olmuyor aslında