Seda_gul lekeler için kesin çözüm istiyorsan başka bir krem önerebilirim ben normalde hep onu kullanırım ama yüzde kabuklanma yapıyor diye bunu deniyeyim dedim. Kremin adı expigment %4 eczanede satılıyor fiyatı 12 tl . Bu kremi kış aylarında kullanmalısın yazın kullanılmaz. Gece yatmadan önce lekelerin ûstûne sûr ilk bir kaç gûn kızarıklık yapabilir sonrasında kabuklanma yapacak soyuldukça lekeler gidiyor. Ben her kış bu kremden kullanırım