ahsenmomm Anneler bebeğim aşırı az yiyor. Hem sağıp veriyorum hemde mama kullanıyorum. Şimdi sorum şu : Sizce mamanın içine tadını beğeneceği bişeyler koyup versem daha çok yer mi? 5 aylık olacak
Araseymen ahsenmomm benim oğlum doğduğundan beri mama ile büyüdü 4.5 aylıkken biberon ağzına değse kıyamet kopardı istemezdi mamanın içine 1 tane cicibebe katip tatlandirdim şuan 10 ay 27 günlük hala cicibebe ile içiyor yoksa içmiyor.
Cerenaslan ahsenmomm Yani ek gıdaya başladıysanız 3 gün kuralı uyguladığınız tatlı şeylerden eklerseniz verebilirsiniz. İnşallah yer 😊