Arkadaşlar merhabaa 6 aylık bebeğim var 5 aylıkken tadımlara başladık bitirdik çok şükür alerjik bir durum ortaya cıkmadı. Şimdi nasıl devam etmem gerek sabah kahvaltı öğlen meyva püresi akşam çorba felan mı kafam çok karışık yada çok mu bilemedim yardımcı olurmusunuz 😌