Merhaba ek gıda için yaptığım tarifleri diyelim ki o öğünde bitiremedi daha çok var dolapta saklayıp ertesi gün ısıtıp mı vermeliyim, dışarıda mı durması lazım ya da dökmek mi gerekiyor ? Mesela bir mama hazırladım bugün ilk defa değişiklik olması için, içinde pirinç unu, su, armut, pekmez ve ceviz var, oğlum yedi biraz ama daha çok var ne yapmam lazım onu şimdi ?