Kızlar ve beş aydır epilasyona gidiyorum. Dört seansım kaldı ama biz bebek planlıyorduk bugün birden epilasyona gittigim geldi aklıma hamile kalırsam bu hamilelikte engel mi aceba.. birde ücretini ödedim. Geri verirler mi hiçbir bilgim yok. Ki bu şehirde sekiz ay sonra falan gidecem hamile kalırsam doğumdan sonra devam etmek gibi bir sansim yok. Aceba hamilelikte epilasyona devam ediliyor mu yaşayan var mı.