Ozge_74 Biogai kullanıyordum bitti .şimdi başka bir marka almak istiyorum aynısını kullanmak istemiyorum.gelsin yorumlar lütfen :)
Gizem287 Ozge_74 relactaz kullanıyorum nurse harvey le beraber vermişti doktor nurse harveyi damlatmak çok zor geliyordu sadece relactazla devam ettim. Her emzirmede 5 damla günde 60 damlaya kadar kullanılabiliyor çok iyi geliyor.
MERAL58 Ozge_74 ben biogai ve nurse harveys kullanıyordum Bi işe yaramadı bunu klinikte ki doktorumuz vermişti i ama hastanedeki doktorumuz, lactocol verdi çok iyi tavsiye ederim
bitanem123 Nurse Harveys colex surup tek gecerim 4 aylık bebeğime sırıngasoyla 2ml verıyorum o rahat ben rahat gunde 2 kez
Minikminik1420 Ozge_74 biogaia gaz damlası değil probiyotik. Gaz damlası her bebege farklı damla iyi geliyor. Biz çoğunu kullandık nerdeyse. Mommys bliss, zinco, sab simplex, nurse harveys. En iyi gelen nurse harveys colex şurup oldu ama kesmiyor tamamen.