Lütfen net bilgisi olan, yardımcı olabilecekler yazsın, çok yoruldum.
Bebeğim bugün itibari ile 4 aylık oldu, ilk günden beri kucakta uyur, evin içinde gezdire gezdire uyuyor, ilk 1-2 ay sorun etmedim ama artık bebeğim de istemiyor kucakta uyumayı (desteksiz uyku bilmediği için) mecbur kalıyor, ben de kilosu artıp büyüdükçe kollarım da ve bacaklarım da dermanım kalmadı. Gündüz 3-4 uyku yaptırıyorum,saatleri aynı tutmaya çalışıyorum genellikle ve maksimum uyku süresi 30-40 dakika olur, geceleri de 19-21 arası uyutuyorum, gece 2-3 defa uyanır, sabahta en geç 7 de uyanır. Uyku saatlerini sorun etmiyorum ama desteksiz uyumasını istiyorum, ağlatma dan ama, bugün deneyeyim dedim ama çok ağladı, içim parçalandı o öyle iç çektikçe, ama kucağım da uyutmaya da dermanım kalmadı, uyku saati gelince stres oluyorum resmen nasıl gezdireceğim halim yok diye. Lütfen yardımcı olun 😞