Merhaba anneler, bizim bugün 40 mız çıktı. Gece kaç kere uyanıyorsunuz? Bazen kızım 4 saatin üstüne uyanıyor bazen de 2 saatte bir. 4 saatlik süreçte çok acıkır mı acaba diye düşünüyorum ama uykuluyken asla emmiyor, ancak kendi uyanmaya başlıcakki öyle emsin. Bir de uykusunda çok ses çıkarıyor, hıığğ hıığğ diye bunu bazen emerken de yapıyor. Normal mi bu durum?