Boncuk_34 1 hafta önce oğlum pozitifti 3 gün hastanede yattık. Yüksek ateş, ishali vardı yapılan teste pozitf oldgunu öğrendik. Bebeklerde vücutta döküntülerde olurmuş ama biz yaşamadık. Oğlumun hastaneye yattığı gün eşimde test yaptırdı o gün negatif cıktı. 4 gün sonra oda yüksek ateş eklem ağrısıyla tekrar test yaptırdı bu sefer oda pozitifti. Bana bebeğim pozitif olduğu için test yapılmadı. Emzirdiğim için ilaç kullanamazsın dediler. Çok şükür atlattık.