11 aylık oğlum var 15 gündür iştahsızlık problemi yaşıyorduk mama dışında bir şey yemek istemiyordu burda nutrigen üzüm çekirdeği özünü gördüm memnun kalanlar olmuş aldık kullanıyorum gerçekten iştahı açıldı çok şükür eskisi gibi yemeye başladı ihtiyacı olan varsa tavsiye ederim