Mrb kızlar yaklaşık 10 aydır aptamil devam sütü kullanıyorum hiç böyle bir problemle karşılaşmamıştım biraz önce hepsi buradadan sipariş verdiğim 1200 gramlık karton kutudan böcek çıktı üstelik poşetin biri patlak çıktı ne yapmam gerekiyor aptamil imi yoksa siteyi mi şikayet etmeliyim nereye ve nasıl yardımcı olurmuşsunuz