Merhabalar kac zamandır aklımı kurcalayan bi soru var sizlere de danışmak istedim. Lütfen normaldir sacmalama vs gibi mantık dışı yorumlar yapmayın ve yazdığım hicbisey abartmadigimi, tüm gerçekliğiyle yazdığımı bilin. Bebeğim suan 6 aylık prematüre bi bebek 35 haftada dünyaya kendi isteğiyle geldi 😊 doğduğu günden beri çok akranlarindan farklı bi bebek. Misal daha 30 günlükken kafasını tutmaya başladı yani ters dönüyor ve kafasini kaldırıyordu belki bu size normal gelebilir. Uyku düzeni cok değişik evet uykusu var fakat uykuya dalamıyor dr danistigimda uyaranlari kaldırın dedi fakat.odada uyaran yoktu bebeğim o günlerde bile fildir fildir etrafi inceliyordu. Uykuları aşırı kısaydı gündüz uykusu yok denecek kadar azdı. Yaklaşık iki iki buçuk aylıkken dönmeye başladı ve bu bana cok ılginç geldi. 3 aylıktı kendi kendine oturmaya çalışıyordu be oturur pozisyona geliyordu gibi bisey. Biberonu kendisi tutmaya başladı yani biberonu tutup sütünü içiyordu ayağa kaldırdigimda ISTEMLI ve bilinçli bi şekilde yürüme adımları atıyordu . Bu ve aklıma gelmeyen daha bicok sey. Suan ise 6 aylik yaklaşık 1 aydir yürüteç ve hoppala kullanıyoruz evet yürüteç zararlı vs diyenler olacak ama.cocuk yürümek istiyor refleks değil. Suan yürüyor nereye isterse gidiyor. Mama sandalyesine koyuyorum yemek yerken elleri ayakları sürekli hareket ediyor kendini ileri geri atıyor öne arkaya atıyor ki kac defa mama sandalyesinin ayaklarını oynattı yerinden. Simdi sorum su sizce hiper aktif olabilir mi bebegim?