Her bebek emzik tutacak diye birşey yokki canım benim bebeğim sadece gece uykusunda alıyor, ben bebekken hiç almamışım mesela… benim oğlumda 5 aylık gündüz uykuları 20 dkden uzun sürmüyor 2 defa uyuyor. Gündüz hiç mi uyumuyor yoksa benim ki gibi kısa mı? Bebeğin hareketiyle tek banyo yaptırmaktan korkmana da normal. Bende korkuyordum,ama kendime güvenerek aştım onu ilk denemede evde biri vardı ama yanımıza gelmeyin ben yıkarım dedim daha sonrada evde tek başınayken devamı geldi, kucağa alışma durumuda oluyor tabiki benim eşim izinli döneminde hiç indirmedi kucağından şimdi de bıraktığım an ortalığı yıkıyor ama zaten kucakta geçirdikleri dönem kısacık ilerleyen zamanda kucaktan kaçıp yaramazlık peşine düşuyorlarmıs tadını çıkar bugüwrin diyorlar🦋 bende o yüzden kucağa alışmış olmasından yakınmıyorum artık. Konuyu bağlayacak olursam da öncelikle kendine ve bebeğine bir bak ve 5 koca ayı atlatmışsınız ve kendinin iyi bir anne olduğunu ve üstesinden gelemeyeceğim hiç bir şeyin olmadığını hatırlat. Eşine de kulak asma yardım etse yakınmasa nolucak yani sen bebeğin büyürken bu anların tadını çıkar hiç bir şey içinde kendini uzme🦋🦋