Aysess38 Hayırlı akşamlar bebeğim 3 aylık gazlı bi bebek damla kullanmak istiyoruz artık ne iyi gelir hangi damlayı alsak
Kaan01 Aysess38 kesinlikle nurse harveys . Sab simplex ile başladık içinde sodyum benzoat var diye nurse hatveyse geçtim memnunum yoksa sab simplex de iyiydi
Deletedmom98 Aysess38 nurse bi işe yaramadı bizde biogia da aynı bos bosuna o kadar para verdim metsil aldık 11 tl misss gibi büyük insanlar gibi gaz cıkardı ağlamadan 🧿
Motherofminna İlk başta biogai ve nurse harveys i birlikte kullandım daha sonra sadece nurse harveys tek kullandım çokta memnun kaldım gaz problemimiz geçti
Ruzgarbaby Aysess38 Canım ben biogaia ve sab simplex kullanıyorum. Biogaia gaz damlası değil probiyotik birlikte kullanımda gaz falan bırakmıyor tani bu bebeğine de bağlı canıö
Aysess38 Sycr anlıyorum bende kararsız kaldım herhangi bişey de kullanmak istemiyorum ama o ağlayışlarını da görünce içimiz gidiyor 😕