Kızlar geçen kış kızım kücüktü corbasını yapıyordum yiyordu ama simdi yemiyor 21 aylık oldu ıspanak yedirmek istiyorum var mı sevdirebileceğim bildiğiniz tarifler. Doğrayıp böreğini falan yapsam yemez rondodan geçirip bişeyler yapayım diyorum varsa bildiğiniz tarif bekliyorum