Senasena Benimde aralarında 1,5 yaş var büyük oğlum 4,5 yasinda diger oğlum 13 gun sonra 3 yaşına girecek ve şuan 3 bebegi bekliyorum 🎈 Bende çok zorlanıyorum bazen gidip odada ağlıyor geri geliyorum birsey yokmuş gibi kavgaları var birinin sevdiğini diğeri sevmiyor birinin yediğini diğeri yemiyor 🤦♀️ sabir diye diye büyüyoruz onlarla beraber güzel günler gelene kadar hersey onlar için sonuçta 🎈😊🥰