ElisaNazzz ozbeze omlet dediğim yani işte yumurta kırıyorum öyle yazmışım 😅 peyniri zeytinyağında eritiyorum yumurtanın sarısını döküp karıştırıyorum 😅😅
ozbeze ElisaNazzz bende normal omlet sandim herkez omlet yazinca dedim bi ben yedirmiyorjm herhalde 😂😂😂😂
ozbeze Hepinize cok tesekkur ederim guzel yorumlariniz icin cansiniz . Bebeklerinizle saglikli guzel gunler dilerim . 🥰🥰🥰🥰😍😍😍
Ceozip ozbeze pütürlü yiyor biraz yavaş oluyor yeme süresi ağzında baya geveliyor ama sonunda yiyor. Sütü kaynatıyorum. Kaynadıktan sonra içine limon suyu karıştırıp sütün kesilmesini sağlıyorum. Süt kesildikten sonra biraz daha kaynıyor. Altını kapatıp tencerede soğutuyorum. Sonra tülbent yardımıyla suyunu süzüyorum. Suyunu atmıyoruz kesinlikle. Tülbent te topluyorum. Syyunun birazını ayırıyorum. Diğer kalanını da buz torbasına koyup buzluğa atıyorum. Tülbent te toplanan peyniri blendıra koyup içine peynir altı suyu koyup krema haline dönmesini sağlıyorum. Labne görüntüsü oluyor zaten sonra. Olduktan sonra isterseniz içine biraz zeytinyağı biraz tuz size kalmış katabilirsiniz.
Ceozip ozbeze omlet de yumurtanın sarısını ve içine birşey karıştıracaksınz onları çırpıyorum. Tavaya çok az zeytinyağı damlatıyorum. Arkalı önlü pişir bu kadar :) yumurtayı sade yapınca ince olabiliyor ve yemesi zor oluyor böyle nasıl diyim kağıt gibi. Ama yoğurt karıştırınca içi biraz daha yumuşak oluyor öyle yemesini daha çok seviyor
Fhisneli ozbeze avakadoyu 1 tane elma ile ya gazeteye sar yada bi poşete koy yumuşar yarımın yarısını veriyorum ben
Fhisneli ozbeze blendrdan gecirme kuzum artık alıştırmaya bak öğürme hareketi yapınca ben su veriyorm biberonla ve kızıyorum bu şekilde alıştı çok zorlanrsın bak
Serapss Benim kızım da 7 aylık anneler ek gıda veriyorum 6. Ay basladik benzer şekilde devam ediyoruz ama uyku düzeni bozuldu gece 12 de zor uyutuyorum sabah da uyanamiyor emip emip uyuyor 10 a kadar15 gündür böyle nasıl düzeltebilirim önceden akşam 9 buçukta uyur sabah 7 buçukta kalkardı uykusuz kalıyor böyle ..neden oldu ki diş çıkarıyor ondan mı oldu bu şekilde gelişimine zararlı midir
Nisa0965 Ceozip yaa benim kızım da 7 ay 4 günlük yoğurt verdiğimde tiksiniyor sanki sanırım bebişim yoğurt sevmiyor 😂
Dryadm ozbeze dısarda eger cok sertse elma ıle bır yere koyun kolay olgunlaşacak. Buzdolabında cok gec olgunlasır
Selinglr ozbeze sabah kahvaltı muz keci boynuzu ozlu bebek bıskuvısı yada evde kendı yaptıgım ıhlamur demlıyorum icine ayva elma sonra bebek bıskuvısını onunla ıslatıyorum ıcıne muz köy yımurtası verıyorum ben peynır lor veya labne karıstırıyorum oglen de sebze corbası :)