Arkadaşlar meraba 6 buçuk aylık oğlum var 1 aydır ek gıdaya devam ediyoruz.ek gıda süreciyle ciddi kabızlık sorunumuzda devam ediyor.ilk başlarda pirinç unu ve muz yedirdiğin için doktor ona bağladı fitil yazdı yoğurt muz pirinç unu elma yasak dedi.ama sorun hala devam ediyor.geçen hafta göğsünde ve karnında 5-6 tane kırmızı leke çıktı ben böcek ısırığı diye düşündüm biraz önce 2 tane daha fark ettim alerji nasıl anlaşılıyor.yoğurt yumurta sarısı verdiğimde herhangi bişey olmamıştı