Merhaba arkadaşlar
Geceden beri oğlumda ishal var bi türlü geçmedi sürekli ağlıyor sanki bir yeri ağlıyormuş gibi fitil verdim paranox s ama hiç fayda etmedi daha da kötüleşti gün içinde çok huzursuz hiç uyumadı sürekli ağlıyor hiç durmadan doktor kontrolünde gittiğimizde diş etlerinin kabardığını söylemişti zaten çok aşırı salya akıntısı ve kaşıntısı var jel kullanıyorum artık o bile fayda etmiyor gibi. Ateşi yok yani ölçüm 37 derece çıkıyor sadece ishal var ve çok huzursuz herşeyi ağzına atıyor deli gibi kaşıyor uyumuyor yemiyor ağlıyor ne yapıcam bilmiyorum ne yapabilirim ishali geçmiyor bu arada bebeğim 5 ay 3 günlük