Bebegim_28 rahat uyanıyorsa uyandirdiginda gayet normal canım, benim bebeğim de 15 günlük sarılığı yükseldiği zaman zorla uyandiriyorum, sarılığı çok şükür düştü şimdi yine uyuyor ama uyandırmakta zorluk yaşamıyorum gece bi kaç saat te kendi uyanık kalıyor