Merhaba anneler😊 bebeğim yaklaşık 2 hafta önce ilk dişlerini çıkardı tabiki çok zorlu uyku düzenimizin değiştiği bir 2 hafta yaşadık ardından bebeğim hastalandı ağznda aft çıktı boğazları tahriş oldu bu süreçte de gece uykularmz hepten yok oldu ve bebeğim geceleri sesi kısılıncaya kadar ağlamayı kendine huy edindi. Hastalığımız geçti dişimiz çıktı fakat bu huylarımız devam ediyor :( geceleri normalde 2 kere rüya öğünü şeklinde beslenen bebeğim aynı saatlerde ağlıyo fakat mama kabul etmiyo huyu tamamen değişti. Böyle bir durum yaşayan anneler yardımcı olabilir mi??