Minnakimmmm 11 günlük bebeğin var . Emmeye başlıyor on beş dakkada birakiyor . Sut olduğu gibi kalıyor. Öbür göğsünden de akmaya başlıyor süt . Ne zaman tam olarak boşaltmaya başlayacak .neden böyle oluyor acaba
Mom064 Minnakimmmm canım zamanı gelecek göğüslerin terbiye oluncada acaba sütümmü yok diye düşünüp durucaksın keyfini cıkar suan göğüslerin fazla süt üretimi yapıyor 🌸
Belinayss Minnakimmmm tam zaten boşalmaz ki ilk dogdugunda bizimde 15 dakika en.fazla 20 dk emiyordu hic birinde oyle gogusumu bosaltcak kadar emmiyordu ckk kucukler zaten oyle.bisey olmaz yani biz 3 aylık olduk Halen oyle o doyana kadar emziiriyorum . Doyunca kendi bırakıyor zaten. Ayrıca bi göğsün emzirince diğerinde akmasi normal oda uyarılıyor çünkü . 💕🍓
Belinayss Mumkun olduğunca iki memenleede emzir bi sol bi sağ mesela 10 dakika birini 10 dakika birini yada solu verdiysen diğer emzirmeye diğer göğsünü ver kuzum . Maşallah sütün bolluğunun tadını çıkar rabbim herkese nasip etsin 💕