Btl27 Merhaba kızlar 1 ay 22 günlük kızım var. Emerken ağzından tuhaf sesler cikiyo acaba memeyi tam almadıgından mi kaynaklıdır? Tam da alıyor ama bilemedim...
deletedmom01 Btl27 nasıl bir ses? Su içerken çıkardığımız bi ses var eğer öyleyse sütün iyi gidiyor demektir ama daha farklı sesse bilemiyorum
etaskin Btl27 benim de nerdeyse 2 aydır böyle hatta sağlık ocağında emzirdim bi kere ebe bile şaşırdı kavrıyo memeyi nasıl çıkıyo bu ses diye.süt var ama çünkü bazen çekiyo memeyi süt var ağzında kenarlardan bile sızıyo yani.sessiz bi ortamda emzirilmiyo yani 😀
Lilium Btl27 benimki de cork cork emiyor çok ses çıkarıyor memenin hepsini ağzına alıyor sütüm de iyi geliyor.Hatta bebek kıtlıktan çıkmış gibi emiyor
Ege Btl27 bende de oldu o ses hiç takılma,bir süre olur geçer, sanki hava varmış gibi ses yapıyodu emerken, sütüm de boldu az falan değildi kısa bi süre öyle devam etti sonra ne ara ses çıkarmamaya başladı bak hatırlamıyorum bile sağlıkla büyüt bebişi👍🏼
Baharim Btl27 benım bebegım uc aylık hala oyle:) o sut inmedigi icin oyle ses cıkarıor sut az geldıgı ıcın basta sonra sütüm indiginde benımkı duzelıor.
Bsk deletedmom01 sütün azdır diyerek bir annenin moralini lütfen bozmayalım. En hassas olduğumuz konu değil mi?