Canantufan_61 Bebeğim 6 aylık ve ek gıdayla başlayan bir makat ve vajina kızarıklığımız var. Alt değiştirme rutunime dikkat ettiğim halde geçmiyor. Ara ara yok olup tekrar başlıyor. Başına gelen var mı acaba?
ulkubulduk Canantufan_61 aynı sıkıntı bizde de var kızım 6 ay 20 günlük. Yaklaşık 20 gündür pişik gibi bir azıyor kızarıklık bir sönüyor ve biz de ek gıdaya başladıktan sonra oldu. Bu arada benim kızımın süt ürünleri alerjisi var acaba alerji mi oluyor diyorum. Denenebilecek bütün kremleri denedim ve yok yok yok geçmiyor. Üstelik aşırı huzursuzluk veriyor bu durum kendisine 😔
sariKizim_akKizim Canantufan_61 9. Ayımıza giricez aynı sorun halaa devam ediyor canım doktorada götürmedim ben de anlamadım nedir bu
Canantufan_61 ulkubulduk kızımda huzursuzluk yok ama artık ek gıdaya da yormamaya başladım. Alerji olsa döküntü kanlı kaka Vs olur diye düşünüyorum. Siz nasıl anldnz bebeğiniz de alerji olduğunu
ulkubulduk Canantufan_61 benim bebeğimde 2 aylıkken kanlı ve mukuslu kaka oldu. Diyete başladım düzelmişti. Ara ara oluyordu yine ama hemen geçiyordu. Şimdi de ek gıdaya başlayınca geçmeyen pişik başladı gördükçe çok üzülüyorum
Canantufan_61 Atomkarinca valla bilmiyorum. Doktora da gidemiyoruz artık korkuyoruz. Sağlıkocakları da bisey demiyor. Hametan verdi hiç bir işe yaramadı şu korona gitse de artık çocuklarımızın kontrollerini yaptırsak içimiz rahatlasa
Canantufan_61 ulkubulduk evet bende üzülüyorum Allahtan yavrum ağrı sızı hissetmiyor huzursuz değil. Bide öyle olsaydı nasıl yanardı canım.