Kızım 6 aylık 20 gündür ishal i bitmedi hastaneye gittik bağırsakları iltihaplanmis dedi ama aşıri miktarda değilmiş. İlaç kullanali 10 gün oldu hala ishali geçmedi. Acaba dış çıkarıyor olabilir mi? Endişelenmeli miyim? Tekrar hastaneye götürmeli miyim? Ne yapabilirim başına gelen var mı? Çok tedirginim 😟😟