Kızlar mehaba, bebeğim 3 ay 2 günlük. Doymadığını farkettim ve kilosu yabaş gidiyordu mama vermeye başladım.( Daha önce dr da başla demişti ama azcık veriyodum) ama şimdi her emzirmenin ardından veriyorum çünkü doymuyor ağlıyor (gazını çıkarmama rağmen). Böyle gidicez gibi görünüyor ama bu sütüme nasıl yansır azaltır mı endişeliyim. Süt sağma mak aldım elektrikli gelince onu her 2 saatte bir kullanırım diye düşünüyorum. Sizce napmalıyım böyle ilerleyebilir miyiz?