Merhabalar bebeğimi hep yatarak emziriyorum öyle uyutuyorum 🤷♂️ ama bu çok bunaltmaya başladı gittiğim heryerde yatarak emmek öyle uyumak istiyor ayakta sallamaya nasıl alıştırabilirim? Ayağıma yatırdığım an kalkıyor asla yatmıyor telefon veriyorum çizgifilm açıp maksimum bir dk duruyor napabilirim başka?