A05072020 hemen anlatıyorum. Öncelikle gece uykusuna ya 7buçuk8 gibi başlar yada 11-12 gibi. Ortasıda oluyo bazen ama en erken 7buçukta. Gece bi defa uyanır ama emzirmem genelde çünkü geve emzirmeyi kesmeye çalışıyorum kesintisiz uyuması için. Baktım uykuya dalamıyo o zmn emziririm uykuya dalar. Sabah 5gibi uyanır biraz oyalanır 7gibi uyur 8-9da kalkar . Bende uyanırım onunla birlikte kavaltı hazırlamaya çalışırım ama çok zor tabi. 11 gibi tekrar uyku moduna gelir uyutmaya çalışırım 12gibi uyur bende o sırada kahvaltı yapar etrafı toplarım 1-2 gibi uyanır. 4 gibi uyur tekrar. 5gibi uyanır. Sonrası devam işte..Ama bu uykular öyle şak diye değil asla. Uykusu geldiğini anladığım anda beşiğine götürüyorum altını değiştirip yatırıyorum emziğini veriyorum zaten iştahli çekerse emziği uykusu baya var anlamına geliyo. Bu arada her uyandığında doyuruyorum. İşte bazen inatlaşıyo benimle . yatağa koyduğum anda ağlamaya başlıyo bende beşiği sallıyorum bazen ama normalde sallamadan başını okşayarak ve eeeee ninnisini söyleyerek uyuturoyum. Gece banyo yaptırırsam bunlara gerek kalmadan uyuyo zaten