Mommyishome Bedenler nasıl? Tam bedenini mi almalıyım? Memnun kaldınız mı ürünlerinden? Güzel indirim var bazı ürünlerinde almayı düşünüyorum
nikimikedi7 Mommyishome panço ürünleri çok kaliteli, senelerin bebek markası. Bence bedenleri tam kalıp.
Bitikmomi Mommyishome ben kullanıyorum şöyle örnek vereyim lcw 12-18 beden kullanıyorum çok az büyük oluyor pançonun 6-12 leri tam oluyor ayına uygun alın bence. Kumaş kalitesi vs güzel idare eder
Mommyishome Bitikmomi lcw bize baya büyük oldu tulum aldık sizin karşılaştırmanız bana uymadı sanırım :/
Bitikmomi Mommyishome açıkçası ben lcw nın bu sezon ürünlerini çok beğendim ve çoğunluk ordan aldım belki o yüzden idare eder geliyor bana şuan. Panço beden olarak 6-12 ler 9-12 ayarında o şekilde hesap yapabilirsiniz