Tugcag Merhaba anneler oğlum 18 aylık iştahsız hiçbir şey yemiyor bu aralar,herkes nutrigeni önerdi kullananlar yardımcı olabilir mi,doktor yazmadanda kullanabilir miyim?
Oznury Tugcag Biz 1 haftadır kullanıyoruz değişiklik oldu diyemem. Benim kızım da 15 aylık eczacı tavsiyesiyle aldık. Günde bir kere tok karnına 1 çay kaşığı veriyoruz. Daha uzun süre de bir fayda sağlar mı bilmiyorum 🤷♀️
Mamaqueen Tugcag doktorsuz aliniyor eczaneden. Bizde hic ise yaramadi malesef umarim sizde istah acar 😊
Zeliha123 Tugcag bende eczacı tavsiyesiyle almiştim iştahsızdı kızım eczacı kendi yeğenine kullanmiş faydasını görmüş banada tavsiye etmişti
Mamaqueen Oznury ben kutusunu attim ama yanlis hatirlamiyorsam kutusunda yaziyordu ya da internetten bakmistim.