ElifAda Merhaba benim bebeğim üç buçuk aylık. Şuan genzi dolu ve burnu akıyor. Sürekli hasta insanlardan kaçindim,hiç dışarı çıkmadim ama sanırım grip oldu. Ne yapabilirim lütfen yardım edin anneler. Teşekkürler.
Bts ElifAda gecmiş olsn öncelkle canım serum fizyolojk sık bol bol aspiratörle cek rahatlasın bebiş uyudugu odayı ve bulundugu ortamı havalandırmaya özen göster bide ben hep öle yapıyrm bu durmlarda
ntugbahas ElifAda otri bebe ile temizlik yap ak iyi geliyor. Evdeki havada çok sucak ve kuru olmasın. Peteklerin üzerine su koymayı deneyebilirsiniz
Melek01 ElifAda Cnm birimde oldu doktor derdi hep evi havalandırın temiz hava daha cok çabuk igleştirir bide bebeğin uyudumu sıcak su kaynat sıcak suyu odaya koy buhalansn oda
AliyeAsel ElifAda öncelikle otribebe ile burnunu açabilirsin canım eğer öksürük başlarsa prospan şurup verebilirsin ama ilerlemeden bence bie doktora götür canım
ElifAda ntugbahas çok teşekkür ederim odada sıcak buhar makinesi çalıştıyorum kurumasın diye inşallah iyi olacak