canım bende 2 aylıkken işe başladım
başlamadan önce 1 haftalık stoğunu yapman lazım, her gün eve sütü taşıman zor olur cünkü
ben 8-6:30 çalışıyorum
9-12-15-18 saatlerinde sağıyorum
9da sağdığımı dolaba koyuyorum sonra 12de sağdığımı ayrı kapta dolaba koyuyorum
3te sağdığımı götürünce 9-12 de sağdıklarımı süt poşetine aktarıp buzluğa atıyorum
sütleri birleştirmen icin aynı soğuklukta olması lazım
e bebeğin poşetleri çok güzel, üstünde 150 cc yazdığına bakma 250ye kadar dolduruyorum ben
sabah çıkmadan da sağıyorum 200e yakın cıkıyor
işyerinde sağdıklarım 125 cc, akşam 90 falan cıkıyor (gece emiyo sadece benimki)
eritmek icinde geceden buzdolabına koyuyosun sabaha açılıyo, direk buzluktan cıkarıp dışarı yada sıcak suya koymamalısın bilgin olsun ☺️
buzluk çantaları var ısı koruyan. cuma günleri cıkısta hepsini ona koyup getiriyorum eve