Sevgili anneler,
Gaziantep’te ikamet edenler,
Bebeklerin aşıları gelmiyor sağlık ocaklarına. Her yeri aradım zorla 4.ay aşılarını getirdiler şimdi de 6.ay aşıları yok. Sizler de aynı konudan muzdaripsiniz maalesef. Bebeklerimiz için valiliği etiketleyip twit atarak bu konuyu çözüme kavuşturalım. Bu yöntem 1 kez işe yaradı. Bir daha duyarlar umarım sesimizi. Çünkü zaman geçiyor, bebekler aşısız kalıyor.