Busranehirmila Merhaba anneler bugün 4. ay aşılarımızı olduk ateş yaptı en yüksek 38.7 oldu bi düşüyo bi çıkıyo ateşölçerimiz braun kulaktan ölçer. Bizim gibi olan var mı
yaseminyaren Busranehirmila Merhaba bence koltuk altı derecesi kullanın. Diğerleri yaniltabiliyor diye biliyorum
yaseminyaren Busranehirmila Benimde kızım 4 bucuk aylık ama ateşimiz olmadı çok şükür. Ateş düşürücü kullaniyormusunz
eymenkerem Busranehirmila 4. Ayda ateş çıkmamıştı bizim ama en doğru ölçen koltuk altı cihazlar diğerlerine itibar etmeyin fazla
bsraaa19 Busranehirmila benim kızımda da ateş ve huzursuzluk yapmıştı takipte kal canım. 4 saatte bir parol ver ebenin dediği gibi ben ikinci kez calpol verdikten sonra bi daha ateşi olmamıştı. Üzerini ince giydir üşütme ama sıcaklamasin da çocuk.
Busranehirmila yaseminyaren kol altı braun da var o evdeydi de eşim getirdi annemdeyim ben. 38.4 şuan 2 saat önce parol verdim en fazla 4 saatte bir ver dedi doktor napcam bilemiyorum
yaseminyaren Busranehirmila Eğer ateşi dudmezse isterseniz bi hastaneye götürün ne olur ne olmaz . Ama aşıdan hemen hemen her çocuk ateslenebiliyor . Yinede tedbirli olmak lazm. Umarım geçer bir an önce geçmiş olsun 🤲
Kadriye043043 Busranehirmila parol bebeklere ağır geliyo diye biliyorum ben calpol kullanıyorum colpol öneririm 1 çay kaşığı 4 saat arayla demişti doktor bize
Bus16su_07 Busranehirmila canım bizimde 37-4 kadar çıktı calpol verdim düşmüştü evin ısısını düşür üzerini ince giydir benim gibi çok paniklersen eğer ılık sulu bezle eklemlerine koy inşallah çabuk düşer düşünce yaz kuzum olur mu merak ederim
Busranehirmila Bus16su_07 canım çok teşekkür ederim hala düşmedi ev 24 derece üstünde bitek çıtçıtlı askılı body var inşallah geçer hemen de yazarım anında
Busranehirmila Bus16su_07 ikinci kez parol verdim 37.2 ye geldi neyseki uyudu biraz rahatladı sanırım ama tabi tamamen düşemedi bi türlü yani 36lar olmadı
Busrabalimmm Bizde bugün 4 ay asilarimizi yaptırdık suanlik bir problem yok ama takipteyim calpol veriyorum inşallah çıkmaz bizimde calpol veriyorsanız dolven yada parol şurup verin bir sonraki şurup zamanında değiştirin belki diğerleri iyi gelir
gunes20 Benim kızım 30 derece sıcaklarda ateşlenmişti. Calpol falan işe yaramadığı için 1 kere pananox vermiştim, sonra düşmüştü ateşi. Ama o ilaçta sersem ediyo çocuğu.🤷🏻♀️ Mecbur kalmıştım.
Busranehirmila yaseminyaren İnşallah geçer aşırı üzülüyorum şuan ve sürekli ateş kontrolü yapmaktan aletler bozulcak
Aysglzynp46 37.5 bulursa hastaneye götürülmeli diyor ebeler bizde olduk bugun çok şükür ateşimiz yok.
Busranehirmila Aysglzynp46 38.7 olduğunda doktoru yine de hastaneye gerek yok dedi bana ama bilmiyorum ki
Busranehirmila Kadriye043043 calpoldeki tatlandırıcı alerjik olduğu için biz kullanamıyoruz. Bebeğimde çoklu besin alerjisi var